Monday, November 26, 2007

Nädalavahetus Saaremaal!

Reedel peale kooli tuli isa mulle järgi ja sõitsin kohe Vilandisse. Käisime seal söömas ja siis läksimegi juba bussijaama 5-st bussi ootama. Läksin kohe järjekorda sest et see on ju minibuss ja sinna sai ainult 4 inimest epeale ja õnneks ka mina. kella 9-ks jõudisn orisaarde ja Rein võttis mu sealt peale. Autos olid veel kaks tüdrukut ja seega läks tänu jutule sõit kiirelt. Kui kohale jõudsin olid seal juba 5 tüdrukut ja teised olid saunas. Siis me mängisime Aliast. Siis tulid ka ülejäänud rahvas saunast ära ja siis me hakkasime kaarte mängima. Gerrit mängis kitarri ja laulis. Ta laulab jumalast hästi ja mängib kitra kah hästi ;) Ühel poisil olid seal jumalast lahdad juuksed. Täiesti lokkis ja suke tunne nagu oleksid lakki täis. Ja siis ta magas diivani peal. Ja me panime ühe siukse rauast keti talle juustesse ja see pähimõtteliselt kadus ära. Nii paksud juuksed on tal et täitsa räige :D
Siis teisel päeval mõtlesime et teeks küpsisetorti. Enne poodi minekut värvisime 2 tundi värviraamatuid :D Ja siis läksimegi poodi. Tegime tordi valmis ja hakkasime kaarte mängima. Õppisin kaks uut kaardimängu selgeks :D meil oli kindlasti ka plaanis vanu videoid vaadata, aga enne ei saand kui ma ühe kaardimöängu ära võidaksin. Me jäime päris kauaks mängima sest et Kaisa võitis koguaeg :D Siis me hakkasime teist kaardimängu mängima ja siis ma lõpuks võitsin kah ja saime hakata viodeot vaatama. Ühel videol olid mul väga räiged püksid jalas :D ja kaisal oli naljakas seelik :D ühel videol sa naeratasid ja sul oli ainult üks esihammas. Ja oi kuidas me naersime siis :D:D Nii armsad ja naljakad olime :D:D siis tuli Leeni ka ja peale video vaatamist ja koogi sööömist ja muusika kuulamist pidi Leeni ära minema ja me läksime saatma teda. Tauri ja veel igasugused olid läinud Katri jooksma ja nad tulid meile tee peal vastu. Leeni läks koju ja meie läksime siis tagasi. Siis pandi muusika käima ja mõned hakkasid tantsima täiega. Magama saime kella 7 paiku. Ärkasime kell 3 ja siis söime ja varsti oligi aeg Orissaarde bussi peale minna. Buss oli kahekorde. Peale praami sain sukse istekoha kus sain koti ühele poole panna ja ise teisel pool istuda ja siis oli hea. Terve tee kuulasin muusikat ja aeg läks kiirelt.
Väga tore nädalavahetus oli. Ega meil ongi kõik järgnevad nädalavahetused kinni. Järgmisel nv-l läheme Tallinnasse Ooperi Fantoomi vaatama. Siis tuled sina koju. Peale seda olen ma Lapimaal ja edasi ma ei teagi hetkel.
Jäin oma nädalavahetusega vägagi rahule :)

2 comments:

Kerttu said...

Kas te lähete 1. detsembril Ooperifantoomi vaatama ?
Aga siis mina ei saagi ju.. :/
Ja Ooperifantoom.. see on ju nagu.. üks parimaid üldse ja ma tahaks ka seda väga näha...

EluKerttuta said...

See on viimane etendus, nii et ei saa. Tulevad uued muusikalid .....